Automobilist neemt de benen na ongeval op A7
JOURE - Hulpdiensten zijn maandagavond rond half elf opgeroepen voor een ongeval op de A7 net buiten Joure.

Hulpdiensten gingen met spoed ter plaatse. Er werd echter geen betrokkene aangetroffen, wel stond er een fors beschadigd voertuig. De automobilist zou boven op het viaduct de macht over het stuur kwijt zijn geraakt waarna hij zonder zijn auto de locatie heeft verlaten.
De man werd niet veel later aangetroffen aan de Tramwei in Joure. Hij is gecontroleerd door ambulancepersoneel, het is niet bekend of hij is aangehouden.















